Přes Rejvíz do Zlatých Hor

Téměř 24km dlouhá trasa vede z Jeseníku až do Zlatých Hor. Trasa není okružní, takže pro návrat počítejte dvojnásobek kilometrů, nebo můžete jednu cestu absolvovat například autobusem.

Nejlepší parkování v jeseníku je v okolí Masarykova náměstí. Zde také začíná žlutá turistická značka, po které se vydáte.

V jeseníku trasa začíná na kraji města, na žluté turistické značce. Až narazíte na zelenou, pokračujte po ní a na dalším rozcestí se dejte vlevo, zpět na žlutou turistickou. Tuto odbočku si lze zkrátit tak, že pojedete přímo po žluté. Po té také budete pokračovat kolem turistické chaty Čertovy kameny, rozcestí Skalní stezka, rozcestí Pod Zeleným a přes Prameny Javorné. Po žluté se dostanete až na Rejvíz - penzion.

Z Rejvízu se vydáte kolem mechových jezírek a až se napojíte na modrou turistickou značku, pokračujte po ní až na rozcestí Nad Horním Údolím. Zde odbočíte na zelenou značku a budete jí následovat až do chvíle, kdy zelená odbočí vpravo. Vy pokračujete rovně (vlevo) po neznačené cestě až na rozcestí SV. Marta.

Odtud po cyklostezce 6074 přes rozcestí Pivní cesta, Zlodějské louky (zde odbočíte vlevo, stejně jako cyklostezka) až na silnici u Zlatých Hor. Poslední kousek musíte dojít pěšky, nebo se vydat po louce podél silnice. Po chvíli chůze překročíte vlakovou trať a po levé ruce je vlaková zastávka, odkud můžete jet zpět.